شلوارك و تاپ لاغري هات شيپر براي تمامي ورزشكاران حرفه اي

۶ بازديد

شلوارك و تاپ لاغري هات شيپر براي تمامي ورزشكاران حرفه اي

شكم و پهلوهاي بيش از حد مشكلي است كه دختران جوان و بزرگسالان با آن روبرو هستند. براي داشتن يك كمر نازك و معده زياد ، بسياري از آنها طبق سبك زندگي عادي خود تنظيم مي شوند: انجام يك رژيم غذايي مناسب ، ورزش در خانه يا ورزشگاه.

شما مي توانيد با شلوارك و تاپ لاغري هات شيپر مخصوص به چربي سوزي برسيد. امروزه بيشتر و بيشتر زنان و مرداني كه به ورزش مشغول هستند سعي مي كنند اين روند را تسريع كنند. از طرف ديگر ، به متخصصان تغذيه و مربيان ورزشي توصيه مي شود كه با تغذيه و ورزش مناسب ،شلوارك و تاپ هات شيپر بخورند.

افراد چاق و افرادي كه درجات مختلفي از چاقي دارند انجام تمرينات بدني طولاني مدت دشوار است ، بنابراين متخصصان تغذيه رژيمهاي غذايي خاصي را انجام مي دهند و توصيه مي كنند تاپ و شلوارك هات شيپر را بپوشيد. بسياري از خانمها و آقايان مبتلا به اختلالات قلبي و عروقي و دستگاه گوارش در فعاليتهاي بدني منع مصرف دارند. براي حفظ وزن ماهيچه ها و خلاص شدن از شر چربي حاصل ، ارزش يك يا چند نوع كمربند را امتحان مي كنيد.

با اين حال ، گروهي از افراد هستند كه مي خواهند شكم تنگ ورزشي داشته باشند اما وقت كافي براي بازديد از سالن هاي ورزشي و انجام تمرينات فرسوده ندارند - كارمندان و مادران جوان. اگر براي تمرين روزانه خود وقت و انرژي كافي داريد ، توصيه مي كنيم مزاياي پوشيدن كمربند را در نظر بگيريد و در مورد روش هاي سريع كاهش وزن تصميم بگيريد.

مدلهاي تركيبي تسمه هاي لاغري ، لرزش را با گرمايش گرمايي تركيب مي كنند.

بنابراين ، آنها به عنوان مؤثرترين كار در از بين بردن حجم اضافي شناخته مي شوند.

طراحي كمي دارند اما هنوز هم نمي توان از آنها بطور مداوم استفاده كرد. فعاليت آنها مانند همه كمربندها به جز نئوپرن محدود به يك دقيقه تا 20 دقيقه است.

تاپ و شلوارك لاغري هات شيپرتركيبي مجهز به سنسور دما و كنترل كننده حالت هستند. آنها به دليل پيچيدگي طراحي در دامنه قيمت بالاتري قرار دارند.
چگونه موثرترين كمربند را انتخاب كنيم؟

براي انتخاب مؤثرترين كمربند براي شما ، بايد نتيجه نهايي مورد نظر ، شكل اصلي انسان و مزايا و مضرات هر مدل را در نظر بگيريد.

كمربند عملكرد پوشيدن

فعال سازي گردش خون / بهبود ميكروسيركولاسيون خون.
ماهيچه ها قوي تر مي شوند.
تنش عضلاني را تسكين مي دهد - بعد از ورزش به طور موثر كمك مي كند.
كاهش تشكيل سلوليت؛
سفت شدن پوست؛
افزايش كارآيي در طول آموزش.

چگونه كار مي كند

براي هرپكيج لاغري هات شيپر ، مي توان اصل عملكرد آنها - تشكيل پوست متراكم و گرم كردن مناطق مشكل را تعميم داد. هدف اصلي تسمه ها جلوگيري از خنك شدن فقط بعضي از مناطق تا دماي طبيعي بدن است. در حين تمرين بدن شما به طور خودكار مايعات را براي خنك كردن آزاد مي كند و به شما امكان مي دهد دماي مطلوب را حفظ كنيد. انواع كمربندها به منظور افزايش ترشح عرق با ريزش مايعات بعدي طراحي شده اند. بگذاريد با جزئيات بيشتر اصل كار انواع كمربندهاي اصلي را در نظر بگيريم.

بسته به مكانيسم كار ، 3 اصل اساسي عملكرد تسمه وجود دارد:

اثر حرارتي در نواحي مشكل دار سوخت و ساز بدن را تقويت مي كند ، از بين بردن سموم را تسريع مي كند.
لرزش كمربند داراي خاصيت ماساژ است.
عمل ضربه به كاهش عضلات شكمي كمك مي كند.
براي درك اينكه كدام كمربندها را براي از بين بردن شكم و چربي توصيه مي كنيم ، توصيه مي كنيم هر نوع را با جزئيات مطالعه كنيد.

تاپ و شلوارك لاغري هات شيپر

كمربندهاي حرارتي يك دستگاه كشويي است كه فقط به گروههاي خاصي از افراد داراي وزن 10 تا 15 كيلوگرم كمك مي كند. در اين موارد ، كمربند الاستيك و محكم با خاصيت سونا به علت اصلي چربي زير جلدي - احتباس مايعات در بافت ها و بروز تورم كمك مي كند. به ياد داشته باشيد كه پس از خريد كمربند لاغري شكم ، مي توانيد به طور موثر با پوندهاي اضافي در ساير قسمت هاي بدن مقابله كنيد: گردن ، باسن يا باسن.
انتخاب بودجه

كمترين كمربند لاغري از نظر حرارتي شكمي شامل نئوپرن ، ليكرا و ترموس است. هزينه چنين كمربند اصلاحي براي صاحبان پوندهاي اضافي حداقل است ، اما تأثير آن نيز بعيد است. كمربند از قسمت بيروني ليكرا و گريس حرارتي در قسمت داخلي ، نئوپرن در داخل ساخته شده است. چربي سوزي در چنين كمربند بعيد به نظر مي رسد (با توجه به چندين ماه پوشيدن) ، اگر مي خواهيد به محكم شدن شكم برسيد ، بند و تمرين بپوشيد. رويكرد يكپارچه كمربند گرم كردن به ورزش در تقويت عرق كمك مي كند و به شما در از دست دادن سريع پوند اضافي كمك مي كند.

كمربندهاي ماساژ

كمربندهاي ماساژ ابزارهاي مختلفي براي كاهش وزن هستند. كار آنها ارسال يك ضربه الكتريكي به مناطق توسعه يافته است. تسمه حاوي توپ هاي ماساژ است كه سوزاندن چربي زير جلدي را تسريع مي كند. علاوه بر اين ، مواد كمربند به خودي خود الاستيك است و به دليل اثرات حرارتي ، اثر تكانهاي الكتريكي در عبور از آن را دارد.

در حين لرزش ، عضلات شل مي شوند ، خستگي از بين مي رود ، در نتيجه پوشيدن كمربند ، اسيد لاكتيك از بافت ها خارج مي شود و فرايندهاي متابوليك تسريع مي شوند. كمربند لرزشي براي از دست دادن وزن شكم - جايگزيني براي ماساژ منظم براي حفظ تن عضله. بررسي هاي مشتري نشان مي دهد كه اين محصول بيشتر به جاي چربي سوزي براي آرامش و شل شدن عضلات خريداري مي شود.

پس از بررسي بررسي هاي استفاده از كمربندهاي ماساژ ، مي توان نتيجه گرفت كه خريد آن فقط براي رويكرد يكپارچه براي كاهش وزن توصيه مي شود.
كمربند برقي

كمربند برقي از ساده ترين كمربند حرارتي موثرتر است. يك محرك عضله يا كمربند الكتريكي محصولي انعطاف پذير است كه داراي اثر فيزيوتراپي در خانه است. قسمت بيروني آن از ليكرا ، قسمت داخلي ترموزل ساخته شده است و داراي يك وسيله مخصوص در مركز مي باشد كه از برق آن تغذيه مي شود.اين طرح باعث مي شود كه عضلات به دليل جريان الكتريكي منقبض شوند. هدف از ميوستيمولانت ، تسكين فشار عضلاني ، تون و كشش پوست پس از ورزش است. بيشتر اوقات ، توليد كنندگان محدوديت حداكثر 10 دقيقه در هر منطقه را در دفترچه راهنماي كاربر خود تعيين مي كنند.

بررسي مشتري از كمربندهاي برقي دليل فكر كردن را مي دهد زيرا بعد از پوشيدن باعث بهبود ظاهر مناطق پيشرفته پوستي مي شود. اما وزن اضافي از مناطق مشكل برطرف نمي شود و چربي هاي چربي را يكسان مي كند.

شلوارك هات شيپر اصل باري ورزش كردن در باشگاه ها عالي مي باشد

قيمت گن ساعت شني اصل كلمبيا حدودا چقدر مي باشد

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.