خريد تاپ و شلوارك لاغري به عنوان پكيج لاغري هات شيپر ارزان قيمت

۶ بازديد

خريد تاپ و شلوارك لاغري به عنوان پكيج لاغري هات شيپر ارزان قيمت 09386932322

شلوارك وتاپ هات شيپر از ريشه هاي آن به عنوان لباس زير مردانه گرفته تا نقش پيچيده آن در مد مدرن ، امروزه يكي از لباس هاي جهاني پوشيده ترين لباس است. شلوارك وتاپ لاغري هات شيپر  ارزان ، بهداشتي و راحت ، يك كالاي اساسي اساسي براي كمد لباس است كه توسط افراد در همه طبقات و سنين اجتماعي پوشيده شده است. از نظر فني ، تي شرت به كمك افزايش دسترسي پنبه آمريكايي و اختراع دستگاه بافندگي مدور در اواسط قرن نوزدهم تكامل و تكثير يافت. شكل و سبك فعلي آن در دهه 1930 شكل گرفت و بعد از جنگ جهاني دوم به عنوان يك پوشاك خارجي پوشيده شد. در سال 2004 بيش از دو ميليارد دلار در سراسر جهان فروخته شد. نسخه هاي معاصر از واحدهاي چند بسته بندي ارزان قيمت گرفته تا چاپ نسخه هاي جلوي نسخه تا فيبرهاي پيشرفته كه در صنايع ورزشي و بهداشت استفاده مي شوند ، متفاوت است.

تاپ و شلوارك هات شيپر

پيراهن هاي ساختماني T شكل در اوايل قرون وسطي پوشيده شده بود تا بدن را از چنگ زدن توسط زره هاي سنگين و فلزي محافظت كند. پيراهن پيراهن را به عنوان سدي محافظ و بهداشتي بين بدن و پوشاك گران قيمت به تصويب رساند. پيراهن ساخته شده از پنبه يا پارچه ، راحت تر از لباس هاي ابريشمي يا پشمي بيروني با تزئينات پيچيده قابل شستشو بود. اين پيراهن ها با دمهايي بلند ساخته شده بودند كه به دور بدن مي پوشيدند و به عنوان زير شلوار در مي آيند. پيراهن هميشه با جليقه يا جليقه و جليقه بالاي پيراهن پوشيده مي شد. پوشيدن پيراهن تميز و شسته شده ، ثروت و نجابت آقا را نشان مي داد. پيراهن ها از زمان معرفي آنها در دوران قرون وسطي تا اواسط قرن نوزدهم ، شكل بسيار كمي تغيير دادند. اتصالات گشاد ، از پارچه بافته ساخته شده بودند ، و با قطعات مستطيل شكل ساخته مي شدند كه يك شكل T شكل مي دادند.

لباس زير

در اواخر قرن نوزدهم وقتي نگراني هاي مربوط به سلامتي رواج پيدا كرد ، پزشكان و پزشكان توصيه مي كردند از لباس زير زنانه گرم براي محافظت از سرماخوردگي و روماتيسم استفاده كنند. دكتر جاجر از مزاياي سلامتي در پوشيدن لباس زير بافتني ساخته شده از پشم و ستايش پيراهنهاي بافتني خودش ، اظهار تحسين كرد. دستگاه بافندگي دايره اي كه در سال 1863 ثبت اختراع شد ، امكان توليد انبوه پيراهن بافتني و شيلنگ را براي توزيع گسترده فراهم مي كند. اين فناوري طيف بيشتري از انواع و پالايش در لباس زير را ايجاد كرده است. تناسب نزديك آن به تي شرت مدرن بيشتر از پيراهن هاي پيراهن شلوار و پيراهن قبلي شبيه بود.

ملوانان در قرن نوزدهم زير لباس زير پشمي خود را زيرپوشهاي فلانل سفيد مي پوشيدند. اين پيراهن ها براي كارهايي كه به آزادي حركت نياز داشتند به تنهايي پوشيده مي شدند. تي شرت نخي گره اي سفيد در سال 1913 بعنوان لباس زير رسمي نيروي دريايي ايالات متحده پذيرفته شد. خشك شدن سريع ، سريع و آسان براي پوشاندن آن ، ملوانان به لباس جديد پاسخ مثبت دادند. ارتش آمريكا آن را در سال 1942 به شكل كلاسيك خود به تصويب رساند. اسكيت هاي اسم مستعار ، اسم هر سرباز روي آن محكم بسته شد. در سال 1944 ارتش پيراهن خاكي را رنگ آميزي كرد تا با محيط شديد گرمسيري اقيانوس آرام جنوبي استتار كند. پوشش گسترده رسانه اي جنگ جهاني دوم ، اين تي شرت را به عنوان سمبل آمريكاي پيروز و مدرن رواج داد و آن را به عنوان يك نماد نظامي و مردانه جلوه داد. سربازان برگشتي به دليل راحتي ، عملي و تصوير آن ، سبك بعد از جنگ را حفظ كردند. در دهه 1940 با استفاده از تصوير قهرمانانه اي كه در طول جنگ بوجود آمده بود ، از شعار كاتالوگ Sears، Roebuck and Co. استفاده كرد: "براي داشتن تاپ و شلوارك لاغري هات شيپر  شخصي خود نيازي به سربازي نيستيد." از آن زمان تاكنون در هر جنگي مورد استفاده قرار گرفته و توسط جناح هاي شبه نظامي نيز به اين امر اختصاص داده شده است. مانند كت سنگر ، آن نيز به يك بخش جدايي ناپذير از لباس غيرنظامي از مد خيابان و لباس هاي بلند تبديل شده است.

تاپ و شلوارك لاغري هات شيپر

سازنده اي بود كه در دهه 1910 بازاريابي تي شرت ها را در مقياس وسيع آغاز كرد و در ابتدا نيروي دريايي ايالات متحده و سپس دانشگاه ها را با تي شرت هاي سفيد تهيه كرد. اين شركت مزارع پنبه اي و توليد نخ خود را مديريت مي كند. قبل از بسته بندي ، هر پيراهن تحت 60 بازرسي قرار مي گيرد. از بين شورشيان دهه 1950 تا آمادگي هايي كه آنها را با گردنبندهاي مرواريد در دهه 1980 جفت كرد ، اين شركت تا دهه 1990 توليد كننده شماره يك پيراهن بود و هنوز يك برند رقابتي است. شركت بافندگي P. H. Hanes كه در سال 1901 تاسيس شد ، سبك جديدي از لباس زير دو تكه آقايان را معرفي كرد. آنها علاوه بر توزيع گسترده غيرنظامي ، تأمين كننده عمده پيراهن هاي ارتش و المپيك بودند.
تي شرت هاي اسپرت
پكيج لاغري هات شيپر

افزايش فعاليت هاي ورزشي و اوقات فراغت باعث شكل گيري لباس هاي جديد در قسمت دوم قرن نوزدهم شد. لباس هاي پشمي بافتني نزديك به لباس كه به سبك مخزن زير بغل ساخته شده اند ، چشم را به ديدن پوست بيشتر و شكل بدن در مكان هاي عمومي عادت داده اند. در دهه 1930 تي شرت ها لباس هاي ورزشي استاندارد در كالج ها و دانشگاه ها بودند. پيراهن هاي اوليه چاپ شده با آرم هاي مدرسه به عنوان لباس براي تيم هاي ورزشي مدارس خدمت مي كردند. اين لباس ورزشي يك اتفاق جديد در لباس را در بين طبقه هاي متوسط ​​تشويق مي كرد كه براي استقبال عمومي تي شرت مهم بود. تي شرت پنبه اي به دليل اينكه جاذب ، سريع خشك مي شود و باعث حركت آزاد مي شود ، همچنان به عنوان اصلي فعاليت هاي ورزشي باقي مانده است. نقش تي شرت در ورزش فراتر از شناسايي تيم و عملكرد عملي است. براي بازاريابي ، ارتقاء و سودآوري صنعت ورزش بسيار مهم است.

شلوارك وتاپ هات شيپر براي استفاده به هنگام ورزش كردن عالي مي باشد

گن ساعت شني اصلي را از ما بخواهيد

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.