كمربند لاغري هات بلت را براي لاغري شكم و پهلو استفاده ميكنند09386932322

۴ بازديد

كمربند لاغري هات بلت را براي لاغري شكم و پهلو استفاده ميكنند09386932322

كمربند لاغري هات بلت از دوران برنز به عنوان پوشاك مردانه شناخته مي شوند. هر دو جنس در طول تاريخ از تسمه هاي مختلف استفاده كرده اند. در غرب ، كمربندها در اواخر قرن هفدهم و از 1900 تا 1910 در بين مردان ، بجز اوايل قرون وسطي ، بيشتر مورد استفاده قرار گرفتند. اكنون سگك هاي كمربند سبك به سبك نو در حال جمع آوري هستند. در قرون وسطي هيچ جيب لباس وجود نداشت ، اما از كيسه هاي كوچك متصل به كمربند به جاي آن براي ذخيره وسايل شخصي استفاده مي شد ، يا مستقيماً روي كمربند آويزان مي شدند.

از اواخر قرن نوزدهم تا جنگ جهاني اول ، از كمربند  هات بلت هم به عنوان تزيين و هم به عنوان يك ضرورت در لباس نظامي استفاده مي شد. نيروهايي كه در پروس ، روسيه و ديگر كشورهاي اروپاي شرقي وجود داشت ، معمول بود كه فرماندهان نظامي كمربندهاي بسيار باريك و گسترده اي در اطراف كمر ، قسمت بيروني لباس ، چه به صورت لبه دار و چه به دلايل زيبايي بپوشند. اين كمربندهاي باريك براي كشيدن كمر كافي بود تا به لباس پوشيده باريك و توجه مستقيم به شانه هاي پهن و قفسه سينه برجسته توجه شود. كمربند هات شيپر فقط براي جلب توجه به كمر كافي بود كه توسط يك قطعه بدن كه تحت لباس پوشيده شده بود كاهش مي يابد. اين عمل در زمان جنگ كريمه بسيار متداول بود و اغلب توسط سربازان جبهه غربي شناخته مي شد.

در دوره مدرن ، كمربند لاغري هات شيپر در دهه 1930 با پايين آمدن شلوار شروع به پوشيدن كردند. تا دهه سوم ، كمربندها نقش محوري ايفا كردند و با ارتش در ارتباط بودند. علاوه بر اين ، شلوار قبل از اين زمان حلقه كمربند نداشت و با بند شانه پوشيده مي شد. شلوار ورزشي هنوز در قرن نوزدهم داراي حلقه هاي كمربند بود. امروزه براي آقايان معمول است كه با شلوار خود كمربند را دور كمر بپوشند.

از اواسط دهه 1990 ، شلوار كم در بين مردان و پسران محبوب شده است. اين مد در زندان ها ريشه دارد ، جايي كه ممنوعيت خريد كمربندهات شيپر (زيرا مي توان از آنها به عنوان اسلحه يا خودكشي استفاده شد) باعث ريزش شلوار شد.

كمربند دنده

ما در اين صنعت به عنوان توليد كننده ، صادر كننده و عرضه كننده شناخته شده ، ما در معرفي خريد كمربند لاغري هات شيپر پلي V مشاركت داريم. كمربندهاي كمربند V موجود ما تحت نظارت متخصصان و جديدترين فناوري موجود در بازار توليد مي شود. ما با فراهم آوردن تسهيلات V-Screw با نيازهاي مختلف مشتريان ، نيازهاي متنوع مشتريان را برطرف مي كنيم.

ما ديسك هاي كمربند پلي با كيفيت بسيار بالايي را ارائه مي دهيم كه به دليل كاربرد آنها در صنايع مختلف مشهور است. اينها در اندازه ها و اندازه هاي مختلف مطابق با نياز صنعت موجود هستند.

يكي از داغترين و بي پرده ترين نسخه هاي برتري مد لباس محبوب است. اما مانند هر لباس نمايشي ديگري ، كالاهاي چرمي نياز به درمان خاصي دارند. و اين تنها به منحصر به فرد بودن مراقبت از خز نيست بلكه در مورد هذيان ايجاد تصوير با آنها است. به نظر پيچيده است - يك كت خز زيبا را روي شانه هاي خود پرتاب كنيد - و روي آن ، و در حالي كه چيدن ، به عنوان مثال ، كمربند براي لباس خز بسيار دشوار است. اين در مورد پيچيدگي هاي اين انتخاب است كه در اين مقاله مورد بحث قرار خواهد گرفت.
كمربندهاي خز براي پوست خز

كمربند لاغري سمور يا راسو براي خز پوستين ساخته شده از همان خز - يك گزينه جهاني. در اكثر موارد ، كمربندهاي چرمي از همان نوع چرم ، به عنوان محصول اصلي ، با يك چرمي چرمي موجود در تجهيزات در دسترس هستند. بسيار راحت است ، باعث صرفه جويي در وقت مي شود ، اما براي ايجاد يك تصوير واقعاً زيبا ، اين كمربند اغلب كافي نيست. بنابراين زنان مد ، كه مي خواهند با زيبايي خود با ديگران بجنگند ، بايد به دنبال گزينه هاي ديگر باشند.

به سختي مي توانيد كمربند چرمي را با يك گره پيچيده و پيچيده وصل كنيد و اگر تصميم به انجام آن داريد - گره هاي پيچيده هنوز پشت پوسته ها خواهند بود. بنابراين ، بهتر است كمربند را با گره هاي ساده گره بزنيد.

خريد كمربند هات شيپر

كمربند ابريشمي براي پوست

كمربند مخصوص كت سمور يا راسو بايد نرم باشد ، به طوري كه كت را دور كمر خشك نكند و علاوه بر آن چنان با شكوه به نظر برسد كه باعث از بين رفتن تماميت تصوير نشود.

در زير اين نورپردازي ، كمربند ابريشمي كاملاً متناسب است. درخشش نجيب بوم ابريشمي و كشش آن بيش از يك سال شما را خوشحال مي كند (البته از نظر استعداد).

خز رازيانه با كمربند ابريشمي به نظر مي رسد لوكس و زيبا است. ايده آل براي شب بيرون. يكي ديگر از مزاياي كمربند ابريشمي ، امكان تغيير شكل ظاهري آن به روش هاي مختلف است. هر كس ، حتي گره هاي تميز و پيچيده بر روي بوم ابريشمي عالي به نظر مي رسد - اين جايي است كه يك مد لباس واقعي مي تواند به آنجا برود.

كمربند و كمربند چرمي براي كت

كمربند قهوه اي براي كت و شلوار خز مناسب دختران كم و همچنين كساني كه داراي تنه در طول مشخص در مقايسه با پا هستند. كمربند گسترده اي روي كمر تأكيد مي كند و پاها را طولاني مي كند و بعيد است كه همه دختران بتوانند چنين تأثيراتي را انكار كنند.

كمربندهاي چرمي به شما امكان مي دهند تا لهجه به اندازه كافي روشن ديگري را در تصوير ايجاد كنيد. اين امر به ويژه در مورد تسمه هاي دست و پنجه نرم صادق است ، زيرا آنها معمولاً از بلورها يا مواد معدني ، فلس و همچنين ساير تزئينات اصلي و برجسته ساخته مي شوند.

در سالهاي اخير اغلب مي توانيد پوست خز ، با كمربند بر روي باسن پيدا كنيد. اين را بايد در نظر داشت كه پوشيدن كمربند فقط در صورت داشتن تصوير شيب دار و پاهاي بلند ، كم است. كمربند لگن (به خصوص با گلدوزي هاي تزئيني ، گلدوزي و ساير تزئينات) حتي مي تواند دختري با تصوير خوب باشد تا پرنسس فيونا (و نسخه "سنگين" او) شود

صرف نظر از مواد كمربند ، دختران بايد به خاطر داشته باشند كه فشار بيش از حد محكم بر روي كمربند روي پوست لازم نيست - به دليل اين اقدامات ، پوست خيلي سريع پاك مي شود ، جذابيت خود را از دست مي دهد و رو به زوال مي رود.

علاوه بر اين ، يك كمربند  هات بلت را براي كت سمور يا روباه (روباه ، ماتون يا ساير) انتخاب كنيد ، سبك را فراموش نكنيد. چرخاندن به كمربند فقط با كتهاي محو شده يا محصولاتي كه از پوستهاي نازك نرم تهيه شده اند ، خواهد بود پوسته هاي درشت متراكم (مانند گرگ) بر روي پوست بريده شده با برش مستقيم بعيد است كه بدون ظاهر رول و رول غير جذاب جلوي آن را بگيريد. در عين حال ، پوست چيني از محصولات ريز و درشت مي تواند يك ظاهر جذاب را ايجاد كند ، حتي اگر پوست در ابتدا قرار نبود با كمربند يا كمربند پوشيده شود. به عبارت ساده - كمربند را روي پالت قرار دهيد و از همه طرف به زيبايي آن توجه كنيد (يك آينه بزرگ با اندازه بزرگ در اينجا بسيار مفيد خواهد بود). اگر ظاهر مناسب شماست - كمربند به درستي انتخاب شده است. در پهلوها يا پشت ناراحتي وجود داشت ، سينه حركت مي كند يا احساس ناراحتي مي كنيد - از اين كمربند خودداري كنيد ، نوع ديگري را انتخاب كنيد. در انتخاب خود دوبرابر باشيد - از سبك ، فروشنده ، دوست پسر - هر كس به آن اعتماد داريد سؤال كنيد ، و چه حسي از سبك داريد مطمئناً.

سفارش كمربند لاغري

خريد گن ساعت شني

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.