شلوار لاغري هات شيپر؛بهترين راه براي لاغري پايين تنه

۹ بازديد

شلوار لاغري هات شيپر؛بهترين راه براي لاغري پايين تنه

شلوار (انگليسي بريتانيايي) يا شلوار (انگليسي آمريكايي) موردي از لباس است كه ممكن است در شرق آسيا ايجاد شده باشد، از كمر تا مچ پا پوشيده شده است، هر دو پا را به صورت جداگانه پوشش مي دهد (به جاي پارچه اي كه در طول هر دو پا در ربا، دامن و لباس).

در انگلستان شلوار به طور كلي به معناي لباس زير است و نه شلوار. [1] شلوار شلوار شبيه شلوار است، اما با پاها كه فقط در اطراف ناحيه زانو پايين مي آيد، بسته به سبك لباس، بالاتر يا پايين تر است. براي تشخيص آنها از شلوار كوتاه، شلوار لاغري ممكن است به عنوان "شلوار بلند" در زمينه هاي خاص مانند لباس مدرسه، كه در آن شورت هاي مناسب ممكن است به عنوان "شلوار كوتاه"، به خصوص در انگلستان ناميده مي شود.

فروش شلوار لاغري هات شيپر

قديمي ترين شلوار شناخته شده در قبرستان يانگهاي در تورپان، سين كيانگ، غرب چين واقع شده است و از دوره بين قرن هاي 13 و 10 قرن قبل از ميلاد است. شلوار ساخته شده از پشم، داراي پاهاي راست و كراوات گسترده بود و احتمالا براي اسب سواري بود.

در اكثر اروپا، از دوران باستان و در طول قرون وسطي، شلوار از دوران قرون وسطي پوشيده شده است، تبديل شدن به شايع ترين فرم لباس هاي پايين بدن براي مردان بالغ در دنياي مدرن، اگر چه شلوار نيز به طور گسترده اي پوشيده شده، و كتيبه و لباس هاي ديگر ممكن است پوشيده شده در مناطق مختلف و فرهنگ. بعضي از مردان در طبقات بالاتر جامعه به جاي شلوار در اروپاي مدرن اروپا پوشيده بودند. شلوار هات شيپر رسمي متمايز به طور سنتي پوشيدن لباس رسمي و نيمه رسمي است. از اواسط قرن بيستم، شلوار به طور فزاينده اي توسط زنان نيز پوشانده شده است.

شلوار جين ساخته شده از جين، يك شلوار براي لباس هاي گاه به گاه است كه به طور گسترده در سراسر جهان از هر دو جنس استفاده مي شود. شلوارك ها اغلب در آب و هواي گرم و يا براي برخي از ورزش ها و همچنين اغلب توسط كودكان و نوجوانان ترجيح داده مي شود. شلوار بر روي ناحيه كمر يا كمر قرار مي گيرد و ممكن است توسط گيره هاي خود، كمربند و يا بند بند نگه داشته شود.

خريد اينترنتي شلوار هاي هات شيپر

در اسكاتلند، شلوار گاه به گاه شناخته مي شود، كه ريشه تاريخ كلمه شلوار است. شلوار نيز به عنوان بريتانيايي در اسكاتلندي شناخته مي شود، يك كلمه مربوط به شلوار. مورد لباس پوشيدني زير شلوار لباس زير است. شلوار لاغري هات شيپر استاندارد فرم نيز استفاده مي شود، اما گاهي اوقات به گونه اي بيان مي شود كه به طور شگفت انگيزي نشان داده مي شود چون اسكاتلندي به طور كامل تحت اصالت صداي واو قرار نمي گيرد و بنابراين صداي واضح صداي گلي را كه از آن كلمه به وجود مي آيد، حفظ مي كند.

https://www.hot-shapers.ir/product/hot-slimming-pants-shapers/
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.