شكم بند هات شيپر با جنس نئو تكس 2 لايه 09386932322

فروش گن ها و شكمبند هاي هات شيپر

شكم بند هات شيپر با جنس نئو تكس 2 لايه 09386932322

۶ بازديد

شكم بند هات شيپر با جنس نئو تكس 2 لايه 09386932322


راز كاركرد شكم بند لاغري هات شيپر چيست؟ اصولي كه فناوري آن مبتني است چيست؟ چرا مشتريان بيشتر و بيشتري با رضايت از نتايج محصول را خريداري مي كنند؟ سيستمي كه بر اساس آن مكانيسم شكم بند هات شيپر بنا شده است مي تواند به سه مرحله تقسيم شود ، كه همزمان با پوشيدن انجام مي شود:
- اثر لاغري
به لطف ارتعاش كه مي توان با استفاده از كنترل از راه دور راحت موجود در كمربند تنظيم كرد ، تحريك عضلات امكان پذير خواهد بود. حركت اجازه مي دهد تا ماهيچه هايي را كه محرك مستقيم دريافت مي كنند تحريك كند و انقباض را تحريك كند. بنابراين حتي اگر ورزش نكنيد يا ورزش نكنيد ، پوشيدن شكم بند باعث ايجاد استرس خاصي در يك قسمت از بدن مي شود. عضلات متحرك باعث ايجاد گرما و سوختن مي شوند و سيستم از بين بردن چربي را فعال مي كنند و بنابراين اثر لاغري در قسمت آسيب ديده ايجاد مي شود.

انواع مختلف خريد شكم بند هات شيپر كدامند؟

امروزه سه نوع خريد شكم بند لاغري هات شيپر در بازار وجود دارد: الكترواستيمولاتور ، بند بوت و كمربند لاغر ارتعاشي. در اينجا مختصراً از هريك از آنها آورده شده است.
كمربند الكتريكي

شكم بند لاغري هات شيپر اصل براي تقويت ماهيچه هاي شكمي و تقويت بدن ايده آل است ، تا زماني كه از يك رژيم موازي سالم پيروي كنيد و به طور منظم ورزش كنيد. مهمترين مزيت شكم بند هات شيپرز از اين نوع ، سمت يونيكس است. در حقيقت ، همه و مردان و زنان به طور يكسان مي توانند از آن استفاده كنند. به لطف الكترودهاي نصب شده ، عضلات نيز مي توانند در حالت استراحت كار كنند. گزينه ها و شدت هاي مختلف ارائه شده در اين مدل ها به هر شخص امكان مي دهد تا با سرعت خود در مورد آب خود كار كند. استفاده ازشكم بند شيپر الكترواستولاسيون بسيار ساده است: فقط خريد اينترنتي شكم بند لاغري هات شيپر ، الكترود را قرار داده و شدت آن را تنظيم كنيد. به طور كلي ، در صورت استفاده از كمربند به طور منظم و انتخاب يك سبك زندگي سالم ، نتايج به سرعت قابل مشاهده است.

اثر ماساژ:
حركتي كه توسط  قيمت شكم بند لاغري هات شيپر ايجاد مي شود ، همچنين باعث ايجاد آرامش در گروه هاي عضلاني مي شود ، زيرا گويي ماساژ انجام مي شود. ارتعاشات منجر به يك سري مزاياي آن مي شود ، از جمله بهبود عروق ، پوستي تر و درخشان تر ، و همچنين احتمال كاهش احتباس آب.
- اثر گرمايشي: در حين حركت ، گرما ايجاد مي شود ، كه در تعيين يك اثر مثبت نه تنها روي اپيدرم بلكه در مناطق عميق تر بدن نيز نقش دارد. بنابراين گرم كردن بخشي كه درخواست مي شود ، اثرات مفيدي را به همراه مي آورد ، كه نه تنها در جهت بهبود زيبايي شناسي بلكه در ايجاد احساس خوب است.




در بين كمربندهاي جالب جوش الكترون ، Slendertone Abs7 وجود دارد ، اما اگر مي خواهيد بهترين مدل ها را بدانيد ، از مقايسه ما دريغ نكنيد!
چگونه مي توان از كمربند الكتريكي استفاده كرد؟

از كمربند الكترواستولاسيون مي توان براي شكم ، پشت ، ران و باسن استفاده كرد. با استفاده از اين مدل ، هر كاربر بايد سطح شدت مناسبي را انتخاب كند (در ابتدا ، به آرامي شروع كنيد ، سپس به مرور زمان قدرت را افزايش دهيد). اين كمربند بايد به طور مرتب براي بهترين نتيجه استفاده شود. در حقيقت ، شما مي توانيد آن را از هر جايي بپوشيد و به راحتي آن را در زير لباس پنهان كنيد.

براي خانمها و آقايان مناسب است ، حتي بدون تلاش هاي ويژه ورزشي ، ريزش سانتي متر در شكم را كاهش مي دهد. اين باند كه از 100٪ نئوپرن كاملاً عاري از لاتكس ساخته شده است ، داراي بستن قابل تنظيم با Velcro تا 122 سانتي متر در محيط است تا خط طبيعي شكم شما را بدون مشكل دنبال كند.

علاوه بر اين ، گروه Veluxio از حمايت كمري از كمر اطمينان حاصل مي كند كه باعث مي شود احساس راحتي ، آرامش ، پيشگيري يا كاهش درد كمر شود.

باند به لطف عرق و گرماي توليد شده باعث كمرنگ شدن كمر مي شود و از كمر بهينه پشتيباني مي كند.

بدون شك مي توانيم اين گروه را به عنوان يك ابزار پيراپزشكي براي حس فوري بهزيستي كه در صورت درد در ناحيه كمر ، حمايت و گرم كردن كمر در نظر مي گيرد ، در نظر بگيريم.

حركات ساده براي ماندن مناسب
يكي از ويژگي هاي كمربند لاغري ماساژ X-Shaper سادگي است. پوشيدن اين محصول بسيار آسان است. براي اطمينان از توليد اثرات آن ، بايد چند مرحله را دنبال كنيد:

- بارگيري كمربند قبل از پوشيدن آن بسيار مهم است به طوري كه باتري ها شارژ مي شوند و به شما امكان مي دهند عملكردي را كه براي آن ايجاد شده به طور كامل انجام دهيد.
- كمربند را بپوشيد و آن را طوري تنظيم كنيد كه كاملاً به قسمت آسيب ديده ، پاها ، باسن ، شكم يا باسن بچسبد. تماس با سطح براي تأثيري كه بايد ايجاد شود بسيار مهم است. مي توان آن را مستقيماً در تماس با پوست يا بالاي پيراهن نازك قرار داد.
- سيستم لرزش را از طريق ريموت كنترل كنيد.
- استراحت كنيد و مدت زماني را كه محصول در سطح آسيب ديده به راحت ترين روش عمل مي كند ، صرف كنيد. سپس مي توانيد به كار خود ادامه دهيد ، تلويزيون تماشا كنيد ، يا خود را وقف شور و اشتياق خود مانند خواندن يا آشپزي كنيد. X-Shaper در حقيقت بسيار سبك است.

سفارش شكم بند هات شيپر در ايران

خريد گن ساعت شني

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.