مركز خريد تاپ هاي رنگي و سياه لاغري هات شيپر 09386932322

۱۸ بازديد

مركز خريد تاپ هاي رنگي و سياه لاغري هات شيپر 09386932322





براي درك اينكه تاپ بلند هات شيپر چيست ، بايد نگاهي گذرا به تاريخچه آنها و به طور كلي هدف لباس ها بيندازيم. امروزه يافتن نقاشي ، تبلت يا عكس لباس زير كه مربوط به قبل از قرن بيستم است بسيار دشوار است ، زيرا اين موارد چيزي نبوده است كه مردم هرگز ببينند. افشاي لباس زير در آن زمان همان اثري را داشت كه امروز در معرض ديد مردم قرار گرفت. طبق آنچه سردبير روزنامه نجيب زاده به ما مي گويد.

با پيشرفت تاپ لاغري ، مي توانيد ظهور دو مدرسه را در اين زمينه مشاهده كنيد. نخست تفكر كليسايي مسيحي در جهان غرب است كه معتقد است لباس زير و تاپ وسيله اي براي پوشاندن احساس شرم مردم است. حتي كتاب مقدس مسيحيان مي گويد كه آدم و حوا به همين دليل يك ورقه توت بر تن داشتند. از طرف ديگر ، مطالعات اجتماعي و انساني نشان داد كه لباس و هر نوع آرايش ديگري ، در واقع مردم آنها را براي جذابيت هرچه بيشتر براي اهداف جفت گيري مي پوشند.

در ابتدا ، تاپ لاغري هات شيپرز  براي محافظت از بدن در برابر شرايط سخت هوا يا افزودن لايه ديگري از عايق طراحي نشده بود ، اما هدف آن محافظت از لايه بيروني لباس در برابر تماس با بدن بود ، به ويژه اينكه حمام منظم تا قرن هجدهم از نظر تناسب عمومي نبود. در همين حال ، لباس زير از پوست انسان در برابر لباس بيروني خشن محافظت مي كند.

مطمئناً ، اين امر در اصل براي طبقه ثروتمند و نجيب صادق بود ، اما طبقه كارگر اگر فقط يك ركابي لاغري هات شيپر  مي توانستند بدست آورند ، شانس مي آورد ، زيرا منسوجات در آن زمان كالاهاي گران قيمت و گرانبهايي بودند و به كار زيادي احتياج داشتند.

امروزه به دلايل زيادي از لباس زير استفاده مي شود:

1- تاپ لاغري هات شيپر به خصوص در زمستان مي تواند به شما در گرم نگه داشتن كمك كند.

2- زيرپيراهن ها لباس هاي خارجي شما را در برابر عرق و رنگ هاي خوشبوكننده محافظت مي كنند.

3- قرار است پيراهن هاي تمريني رطوبت بدن شما را حفظ كنند.

قبل از قرن پانزدهم ، مردان جوان نجيب زاده دست كم بخش كوچكي از ركابي هات شيپر خود را فاش كردند ، اگرچه انتقاداتي در اين باره مطرح شد. افشاي عمومي پيراهن به مرور تبديل به روندي شده است. پس از مدتي مردان محترم جامعه پيراهن هاي بيشتري از جمله يقه و دستبند را فاش كردند.

تا پايان قرن نوزدهم ديگر هيچ پيراهني به جز يقه و دستبند مشاهده نمي كرد ، به همين دليل آنها يقه ها و دستبندهاي جداگانه اي را اختراع كردند. به اين ترتيب فقط قسمتهاي در معرض بايد مرتباً تميز مي شدند. تا آن زمان ، پيراهني كه امروز آن را به عنوان تي شرت مي شناسيم با تمام سخت گيري و شفافيت زير پيراهني به حساب مي آمد! در حالي كه نجيب زاده ها فقط پيراهن مي پوشيدند و زير پيراهن نداشتند ، دهقانان فقير و طبقه كارگر گاهي لباس تن مي پوشيدند ، كه به زير پيراهن بدون آستين كه امروز مي شناسيم تبديل مي شوند.

براي گرم نگه داشتن آنها معمولاً از پشم يا فلانل ساخته مي شد. و از طرف ديگر ، اگر فرد ثروتمند احساس سرما كند او بيرون پيراهن بيشتري پوشيده بود ، اما زير لايه اضافه نمي كرد.

قديمي ترين تاپ هات شيپر كشف شده توسط دانشمند انگليسي Flinders Petrie از پارچه كتاني ساخته شده است و در گورهاي سلسله اول حاكم بر مصر 3 هزار سال پيش يافت مي شود. پيراهن مصري شامل آستين و شانه با اتاق است تا به فرد اجازه مي دهد تا به راحتي حركت كند.گردن تزئين شده و يك شكاف در پهلو است. [1]

كلمه پيراهن در قرن شانزدهم ميلادي ايجاد شده است. در سال 1563 ، ارل انگليسي از ويلتشاير جان مي وود نوشت كه او كلمه پيراهن خاورميانه را به كلمه قديمي "دامن" انگليسي ترجيح مي دهد. استفاده او از منگنه پيراهني به سرعت در كل جامعه انگليس گسترش يافت و تبديل به واژه اي ابتدايي شد. از همان زمان مردم مي وود را به عنوان گوش پيراهن صدا مي كردند.




هوشمندانه ، همانطور كه مي دانيد "تمام شده" است .. در اينجا قوانين جديد وجود دارد

و صحبت از بهترين پيراهن هاي مردانه ، گزارش زير مهمترين انواع پيراهن هاي مردانه را روشن مي كند كه طبق نظر متخصصان و متخصصان در زمينه مد و ظرافت هاي مردانه ، نه به دليل ظرافت بلكه به دليل انعطاف پذيري كه در انتخاب و اتخاذ راحت لباس هاي بيروني به مردان مي دهد ، بايد در كمد لباس هاي مردانه وجود داشته باشد.

پيراهن آكسفورد يكي از مهمترين و قديمي ترين انواع پيراهن هاي مردانه است ، از 120 سال پيش تاكنون ، و آن پيراهن هاي مردانه كه داراي بافت راحت و الياف پنبه اي هستند ، از جمله انعطاف پذيرترين و ظريف ترين قطعات در كمد لباس مردي هستند كه به دليل زيبايي يكپارچه با ظاهر مردي كه سبك هاي گاه به گاه معمولي را انتخاب مي كند ، به ظرافت خود اهميت مي دهد. به سبك انتخاب لباس او.

يكي از مهمترين لباس هايي كه به زيبايي پيراهن هاي آكسفورد را تكميل مي كند ، اعتماد آنها به شلوار جين و همچنين لباس دكمه باز آنها روي يك پيراهن نخي سبك است.

پيراهن لباس

حتي اگر شما از مرداني نيستيد كه دوست داريد كت و شلوار بپوشيد و سبك كلاسيك را در انتخاب لباس بپذيريد ، پوشيدن كت و شلوار اتفاقي است كه بايد بيفتد. هميشه بهترين گزينه ها پيرامون پيراهن لباس است كه از مواد تكه اي پنبه اي با كيفيت بالا ساخته شده است و توانايي بيشتري در مقاومت در برابر چين و چروك ها و حفظ ظاهر زيبا و مرتب دارد.

و براي اطمينان از بهترين انتخاب پيراهن هاي لباس ، انتخاب اندازه كوچك ، مرواريد يا مشكي ، بهترين انتخاب است.

 

گن ساعت شني لاتكس جزو پر طرفدار ترين كاراي اين مجموعه به حساب مياد

 

براي لاغري بالا تنه در فصل گرما ركابي لاغري هات شيپر بهترين گزينه ميباشد

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.