خريد شلوار هاي هات شيپر ،نئوتكس 2 لايه اصلي09386932322

۱۲ بازديد

خريد شلوار هاي هات شيپر ،نئوتكس 2 لايه اصلي09386932322


شلوار جين ، كه به عنوان شلوار لاغري نيز شناخته مي شود ، شلوارهايي است كه از پارچه نخي ضخيم و سخت ساخته شده است. آنها در اصل براي لباس كار طراحي شده بودند ، در دهه 1950 به دليل عملي بودن و راحتي ، محبوبيت گسترده اي در بين جوانان بدست آوردند. آنها با داشتن فن آوري هاي پيشرفته و جديد توليد ، همچنان در قرن بيست و يكم لباس اولويت هستند. رايج ترين رنگ هايي كه در آن ساخته شده است ، آبي تيره ، آبي روشن و سياه است. مشهورترين مارك تجاري Levi's است.اولين شلوار جين توسط لوي استراوس در سال 1853 ساخته شد. موادي كه از آن ساخته شده اند براي چادرها در نظر گرفته شده است. با اين حال ، همان نام شلوار جين فقط در دهه 30 قرن بيستم به آنها داده شد. اين پارچه براي ساخت شلوار جين از شهر ايتاليايي جنوا تهيه شده است ، اين بسته ها داراي مهر Genes بودند ، از اين رو تلفظ شلوار جين در آمريكايي است. وقتي لوي استراوس برزنت را براي چادرها به پايان رساند ، وي اين ماده را از نيمس فرانسه خريداري كرد. به همين دليل است كه پارچه را گاه "ديمنس" مي نامند

در ابتدا اين شلوارها عمدتا توسط كشاورزان و گاوچرانها پوشيده مي شدند. در طول جنگ جهاني دوم ، آنها تقريباً به يك لباس نظامي تبديل شدند. چند دهه بعد ، آنها به لباس مورد علاقه هيپي تبديل شدند. در دهه 70 و 80 فن آوري هاي جديد ظاهر شد: overdye و stonewash و روند جديد مد در رنگ ها و حتي ايجاد سوراخ ها ظاهر شد. در قرن 21st ، شلوار جين همچنان يكي از راحت ترين و كاربردي ترين لباس ها است. نه تنها شلوار هات شيپر درست مي شود ، بلكه پيراهن ، كاپشن ، دامن و كيف نيز وجود دارد.

نظريه اي وجود دارد مبني بر اينكه محبوبيت شلوار جين در بلغارستان به دليل "شلوار جين" به دهه 80 ميلادي باز مي گردد ، هنگامي كه به طور عمده شلوار جين سري Levi's Donkey وارد كشور شد و به عنوان ماده ضدعفوني شد. كلمه "خر" با قلم بزرگتري بر روي برچسب و با هزينه مارك Levi نوشته شده است ، كه دليل احتمالي آن است كه در جامعه محدود آن زمان كمونيست آن را اشتباه خواند و به عنوان نام اصلي پذيرفت.

در ابتدا ، رنگ استفاده شده نيلي طبيعي بود. گاهي اوقات هنگام شستشو ، نشانه هايي را روي پارچه مي گذارد يا لباسهاي ديگر را رنگ مي كند. امروزه نيلي ها با رنگ هاي مصنوعي جايگزين شده اند كه بسيار بهتر هستند. براي نرم كردن پارچه ، در آب سرد با سنگ شستشو دهيد و از سفيد كننده يا پرمنگنات پتاسيم براي سفيد كردن استفاده مي شود.




شلوارهاي سه ربع طول را از دهه 90 به ياد مي آوريم ، اما همانطور كه احتمالاً قبلاً ياد گرفته ايد ، بسياري از روندهاي مد از اين دوره بازگشت ، از جمله اين شلوارها. اگرچه آنها مخصوص خانمهاي گرد و كوتاه مناسب و مناسب نيستند ، اگر آنها را با لوازم جانبي مناسب ، كفش يا لباس بيروني تركيب كنيم ، موفق خواهيم شد - بدون شك! در اينجا نحوه پوشيدن شلوار سه چهارم ، شما دوستان عزيز با سبك بي عيب و نقص ارائه شده است.

براي پنهان كردن قد كوتاه خود

براي انجام اين كار ، لازم نيست شلوار لاغري هات شيپر سه چهارم را كاملاً كنار بگذاريد. در حقيقت ، كافي است روي كفش هايي با پاشنه بلند شرط بندي كنيد. اگر پاهاي شما تمام روز روي كفش پاشنه بلند نشود ، مي توانيد به همان نتيجه با كفش هاي سكو برسيد.

 

شلوار هات شيپر با بهترين درجه كيفيت به فروش ميرسد

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.