پكيج لاغري هات شيپر واقعي اصلي09386932322

فروش گن ها و شكمبند هاي هات شيپر

پكيج لاغري هات شيپر واقعي اصلي09386932322

۹ بازديد

پكيج لاغري هات شيپر واقعي اصلي09386932322


يكي از جالبترين قسمت هاي تابستان ، فرصت بيرون آمدن از شلوارك و تاپ هات شيپر جين لاغر دلخواه و فرصت دادن به پاها براي نفس كشيدن است. و از آنجايي كه دامن ها و لباس ها در قلب ما جايگاه ويژه اي دارند (بلكه يك قسمت كامل در كمد لباس هاي ماست) ، روزهايي وجود دارد كه ما از چيزي كه روي ران هايمان قالب زده شده باشد ، بدش نمي آيد. به همين دليل است كه شلوارك هاي شيك در تابستان بسيار مورد پسند قرار مي گيرند!

براي آن روزهايي كه مي خواهيد احساس راحتي كنيد ، اما به طور كلي دامن شلوار يا دامن و لباس احساس نمي كنيد ، بلكه چيزي كاربردي تر و راحت تر ، با جيب هستيد ، شورت را انتخاب كنيد.

و اگر كاملتر و خوش فرم هستيد ، زير چند جفت شلوارك سايز بزرگ / بزرگ داريد كه مي توانيد از حالا تا سپتامبر بپوشيد ، چرا كه نه. و اگر هوا كمك كند شايد چند هفته در ماه اكتبر باشد.

شلوارك و تاپ لاغري هات شيپر سفيد راه راه بزرگ براي خانم هايي با فرم

شورت هاي برموداي سفيد ، ظريف و كلاسيك ، گاه به گاه ، براي بسياري از خانم ها گزينه اي عالي در روزهاي گرم تابستان است. علاوه بر اين ، رنگ سفيد آنها شما را به فكر تعطيلات ، لهجه هاي دريايي مي اندازد. چگونه مي توانيد آنها را دوست نداريد؟

و من چند تاپ و  شلوارك هات شيپر سفيد برمودا با جيب و راه راه پيدا كردم كه آنها را كاملاً بين ظرافت و راحتي قرار مي دهد ، راحت و راحت است و راحت است و مي توان آن را با لباس هاي بي شماري مطابقت داد. بگذاريد اين را هم بگويم كه اين عناصر مهم ديگر را براي ما كه ابعاد مدل نداريم تيك مي زند؟

شلوار ذوزنقه اي يكپارچه با بند در كمر - و در اندازه هاي بزرگ ، براي زنان با شكل

با برخي از تاپ و شلوارك لاغري هات شيپر ها به سبك شلوارك هاي يكپارچهسازي با سيستمعامل - آن شكل ذوزنقه اي كلاسيك (شعله ور و مايع در قسمت پايين) ، داراي اعتبار و سبك بودن در حركت هستيد. آنها ظريف هستند ، اما در لباس هاي گاه به گاه نيز عالي هستند.

و آنها را در نارنجي روشن ، مانند نارنجي يا كوكتل پيدا كردم تا نوشيدني هاي تابستاني شما را با آنها مطابقت دهد. بسيار جالب به نظر مي رسند و در اندازه هاي بزرگ براي خانم هاي چاق و چله موجود است.

علاوه بر اين ، آنها داراي يك طناب كمر هستند كه مي توان آن را به راحتي گره زد يا كمان كرد تا كمر را به زيبايي و تا حدي به نفع شما مشخص كند. سوراخ هاي بند نيز ايده آل هستند تا بتوانند آن را با يك بند مورد علاقه جايگزين كنند - همچنين ، كمر را به خوبي علامت گذاري مي كنيد ، حتي اگر باريك ترين كمر را نداشته باشيد.




پكيج لاغري هات شيپر همچنين داراي برخي از جيب هاي جانبي هستند - بسيار كاربردي ، به خصوص اگر تصميم داريد آنها را براي پياده روي يا پوشيدن آنها برداريد ، چرا كه نه ، حتي در اداره.

به نظر من اين شورت هاي مخمل خواب دار نارنجي ، كه اكنون مي توانيد در اندازه هاي XL و XXL پيدا كنيد ، ساختار و روان بودن ، سبك بودن را نيز به شما ارائه مي دهد - عالي در هواي گرم تابستان. و اگر گردتر باشيد به نفع شما خواهد بود.

شورت سبز نعنائي با الاستيك در كمر ، ساخته شده از مواد ظريف ، در اندازه هاي زنانه با شكل

كدام لباس را مي توان در تابستان با كوكتل موجيتوي تازه كننده مطابقت داد ، اگر لباس با شورت فوق العاده سبك ، ساخته شده از مواد خوب و راحت ، مانند پايين نيست؟ و اگر آنها نيز به رنگ سبز پاستلي و در ابعادي باشند كه اشكال گرد را پوشانده باشند ، كاملاً عالي است.

من آنها را براي شما پيدا كردم: آنها در كمر الاستيك ، بند كمر قابل تنظيم و در رانها فلپ دارند ، به شما اجازه مي دهد آزادانه حركت كنيد.

معرفي مركز پخش گن ساعت شني در شهر هاي بزرگ ايران در سايت هات شيپر


اگه ميخواهيد  خريد هات شيپر براي شما با تخفيف همراه شود پكيج لاغري هات شيپر را تهيه كنيد

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.